Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Ζητείται θύμα...


Ζητείται θύμα...

Κοίτα να δεις που τελικά, η γιαγιά μου είχε δίκιο. Όλοι οι άνθρωποι αναζητούμε ένα θύμα, έναν άνθρωπο να μας αγαπήσει, έναν άνθρωπο να μας προσφέρει όλα όσα εμείς δεν μπορούμε από μόνοι μας, έναν άνθρωπο να ξεγελάσουμε, έναν άνθρωπο να εκμεταλλευτούμε, κάποιον εν τέλει που θα είναι όλα όσα εμείς δεν είμαστε.
Όταν μου τα έλεγε η κυρά Μαρία, έλεγα από μέσα μου πως της είχε σαλέψει στα 85 της χρόνια, αλλά τελικά, η “σαλεμένη” ήμουν εγώ. Εκείνη που δεν έβλεπε μπροστά της την αλήθεια. Πολιτικοί, αφεντικά, εραστές και ερωμένες, όλοι αναζητούν το δικό τους θύμα για να μπορέσουν να σταθούν στα πόδια τους...
Τελικά ουδείς είναι ολοκληρωμένος άνθρωπος, παρά μόνο όταν βρει το έτερον του ήμισυ. Κι ας μην είναι αυτό το “άλλο μισό”, μια μεγάλη αγάπη, αλλά απλά ένας άνθρωπος που θα τους βοηθήσει να ολοκληρώσουν τα σχέδια τους για τη ζωή που επιθυμούν.
Χμμμμ... τώρα που το καλοσκέφτομαι πάλι, μάλλον όλοι είμαστε θύματα, θύματα κάποιων άλλων ή ακόμα χειρότερα θύματα του ίδιου μας του εαυτού, που συνεχώς αναζητά και δεν αρέσκεται σ' αυτά που ήδη έχει.
Μαρία Ξηντάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου